Lehdistötiedote: Troll Hunt -pelin Kickstarter-kampanja

Troll Hunt logo 2

Suomalainen lautapelijulkaisija Roll D6 Oy käynnistää Kickstarter-kampanjan yhteistyössä amerikkalaisen GameSaluten kanssa.

Roll D6 Oy ottaa ensimmäiset askeleet kohti kansainvälisiä markkinoita Kickstarter-kampanjan muodossa. Kampanjan kohteena on yhtiön uusin lautapeli Troll Hunt, joka on taktinen laattojen asettelupeli 2-3 pelaajalle, iältään 8 tai yli. Peli on kestoltaan n. 45 minuuttia.

Espoo, Suomi – 20.3.2014

Roll D6 Oy on nuori, Espoossa sijaitseva lautapelijulkaisija. Tähän mennessä yhtiö on julkaissut kolme perheille suunnattua lautapeliä yksinomaan Suomen markkinoille.

Tällä kertaa yhtiö haluaa lähestyä kansainvälistä yleisöä uusimman pelinsä Troll Huntin Kickstarter-kampanjalla. Rahoituskampanja on käynnissä 18.3.-17.4.2014. Peli on rahoitettu, jos se kerää 2000 dollaria vaatien vain n. 50 asiakasta, joka on alalla suhteellisen alhainen määrä. Peli on kuluttajien käsissä arviolta marras-joulukuussa.

Roll D6 Oy:n kumppani julkaisussa, amerikkalainen GameSalute, hoitaa monia käytännön järjestelyjä kampanjan hoidosta pelien lähettämiseen tukijoille.

Roll D6 Oy:n yksi päämissioista on aina ollut tukea suomalaista, laadukasta pelisuunnittelua, sekä tuoda sitä näkyville laajemmalle yleisölle ympäri maailmaa. Kickstarter ja yhteistyö GameSaluten kanssa mahdollistaa tämän mission toteuttamisen konkreettisesti.

Lisätietoa kampanjan sivulla:

Yhtiösivustoja: