Pakkaussuunnittelija / Graafinen suunnittelija / AD (vapaa työpaikka)

HAKU LOPPUNUT.  Suunnittelijan työtehtävä on täytetty, kiitos tehtävään hakeneille!

Roll D6  Oy on suomalainen lautapelien suunnitteluun, kehittämiseen, tuotantoon ja markkinointiin keskittynyt yritys. Valmistamme lauta- ja korttipelejä, joita yleensä pelataan sosiaalisessa tilanteessa, eli saman pöydän ääressä. Tavoitteenamme on vuoden 2012 aikana julkaista useita lautapelejä pohjoismaisille pelimarkkinoille. Roll D6 -konserniin kuuluu Louhi Networks Oy.

Etsimme tiimiimme suunnittelijaa, joka hallitsee printtimedian ja graafisen suunnittelun, sekä tulee toimeen yleisimpien web-teknologioiden parissa. Tehtävänäsi on suunnitella lautapelien pelimateriaaleja ja pakkauksia, sekä webissä käytettäviä markkinointimateriaaleja. Pelimateriaaleilla tarkoitamme, mm. pelilautoja, -kortteja ja -merkkejä, sekä peliohjeita, eli pahvista/paperista valmistettavia pelikomponentteja.

Lisäksi työtehtäviisi kuuluu jonkin verran web-grafiikan suunnittelua, sekä tytär- ja osakkuusyhtiöiden (mm. Louhi Networks Oy) markkinointimateriaalin  graafista suunnittelua ja toteutusta.

Toivomme sinulta

• soveltuvaa tutkintoa tai työn kautta saatua ammattiosaamista
  • graafisen alan työkokemusta
  • kykyä itsenäiseen työskentelyyn ja projektihallintaa
  • vahvaa osaamista käytettävistä työkaluohjelmistoista.
  • ripeää ja varmaa otetta tekemiseen
  • silmää yksityiskohdille
  • hyviä vuorovaikutustaitoja
  • olet kiinnostunut lautapeleistä ja pelaamisesta
  • hallitset piirtämisen käsin ja koneella

Plussa on jos olet suunnitellut pelien käyttöliittymiä tai olet huippu hyvä piirtäjä.

Tarjoamme sinulle taatusti mielenkiintoisia ja luovuutta vaativia projekteja, sekä mielenkiintoisia haasteita pelisuunnittelun parissa.

Työn tyyppi: Työ on kokopäivätyö. Tapauskohtaisesti voimme hyväksyä myös osa-aikaisen tai projektityyppisen työsopimuksen.

Palkka: Kiinteä peruspalkka + tulospalkkaus.

Työpaikka: Yrityksen toimisto Leppävaarassa.

Työhakemuksen lähettäminen:

Työhakemuksessa tulee olla kolme osaa, 1) hakemus palkkatoiveineen,  2) cv ja  3) referenssit osaamisesta linkkeinä (työnäytteitä, portofoliosivusto). Pyydämme toimittamaan työhakemuksen sähköpostilla osoitteeseen: toimisto@rolld6.com

About rolld6